Üdvözöllek!

Ez az oldal azért készült el, hogy feljegyezzek olyan dolgokat, amik valamilyen szinten szórakoztattak, megnevetettek és a későbbiekben nosztalgikus élményekkel töltenek el. Magán célú megjelenése ellenére mindenkinek jó szórakozást kívánok!

Az oldal tartalma

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Archívum

Utolsó kommentek

2010.01.11. 23:27 Titto Soprano

Börtönnapló

BÖRTÖNNAPLÓ


1. hét


Hétfő

Bevittek az előzetesbe. Van itt néhány nagydarab, tetovált rab. Főleg gyilkosok és rablógyilkosok. Elmondtam, hogy nálam találtak egy másolt Corel Draw-t. Elsápadtak, majd tisztelettel arrébb húzódtak. Az egyik felajánlotta, hogy szívesen kitisztítja majd a cipőmet, ha igényt tartok rá. Talán nem lesz itt annyira rossz.


Kedd

Beszélgettem a cellatársaimmal. Az egyik gyilkos elmondta, hogy 5 éevet is kaphat, de lehet, hogy 3 év múlva szabadon engedik, mert hirtelen felindulásból olt. A másik ittasan elütött egy asszonyt, 3 évet kaphat, de lehet, hogy 2 év múlva elengedik, mert a nő szabálytalanul közlekedett. Mondtam, hogy a másolt Corel Draw miatt 8 evet is kaphatok, de lehet, hogy leviszik 7 évre, mert a saját gyári példányomról készített biztonsági másolat volt.


Szerda

Ma kihallgattak a rendőrök. Azt mondtak, bizonyítsam be az eredeti CD-vel, hogy a Corel az enyém volt. Mondtam hogy a Corel 2, amit nálam találtak, csak diskeken jelent meg, ezért is másoltam CD-re. Azt mondtak, ne próbáljak trükközni, ők okos rendőrök, mink to-vább-kép zé-sen is vótunk (így mondtak) és tudjak, hogy minden program CD-n jelenik meg. Végem van.


Csütörtök

Kínozni kezdtek! Behoztak egy számítógépet, a hóhér a szemem láttára leszedte róla Linuxot, és felrakta rá a Windowst!


Péntek

Tovább kínoznak! Arra kényszeríttettek, hogy Windows 95-ot telepítsek! 3,5ö-es diskekről!



2. hét


Hétfő

Miután látták hogy nem török meg, magánzárkába tettek. Nem én vagyok a zárka első lakója. Van itt egy falhoz láncolt csontváz, a kezében néhány Polimer kazettával. Manic Miner, Jetpac, The Hobbit, ilyesmik vannak ceruzával ráírva. A falra valaki körömmel néhány Photoshop serial numbert kapart. Az utolsót már nem tudta befejezni Ma éjszaka megjelent a csontváz szelleme. Dömötör Flatline a neve. ZX Spectrumos kazettákat másolt dupla kazettás magnón, ezért zárták el, aztán itt felejtettek és éhen halt. Azóta itt kísért.


Kedd

Bejött az ügyvédem. Azt mondta, a szerzői és a szomszédos jogok megsértésével vádolnak. Megkért, áruljam el neki, mit szereztem a szomszédomtól, és mivel sertettem meg a jogait. Nem tudom, hogy az ügyvéd mennyire felkészült a témában, de rossz előérzetem van.


Szerda

Elkészült a szakértői jelentés. Egymillió forintos anyagi kart okoztam a másolt programok szekrényben való tárolásával, további kétmillió forintos erkölcsi kart pedig azzal, hogy ezeket a gondos munkával készített programokat csúnya, összefirkált CD-ken tartottam. A szakértő szerint a lopott könyvelőprogrammal akár a maffiának is könyvelhettem. Ha nem tudom bebizonyítani, hogy ezt nem tettem, leültetnek. Hogy lehet bebizonyítani, hogy valamit az ember nem tett meg?


Csütörtök

Olvasgatom tovább a szakértői jelentest. Az Adobe Acrobat-ot 15.000 forintos kárkent sorolta be. Ez egy ingyenes program, de a szakértő odaírta melle, hogy ha nem az lenne, szerinte én akkor is elloptam volna, ezért tüntette fel kárként. A szakértő talált néhány bitet a winchesteremen, ami őt távolról a Windows Notepad utolsó néhány bájtjára emlékeztette. Azt írta ez alapján biztos, hogy loptam a Notepad-ot is, a Windows-t is, és ha magamnak loptam akkor biztos másoknak is, ezért a kar mintegy 50 millió forint. Egy freeware játékot álcázott szövegszerkesztőnek minősített, mert hosszas munka után rájött, hogy a toplistába be tudja gépelni a nevet.


Péntek

Kopogást hallottam a zárka falán. Rájöttem, hogy valaki a Linux kernel bináris kódját kopogja. Válaszoltam neki, és most hexában kopogva beszélgetünk. Ő is CD-k miatt ül. Smiley-kat hogyan lehet hexadecimálisan kódolni? Egyre többen szállnak be a kopogós levelezésbe. Most mar levelezési listakent kopogunk. Dömötör lett a mailer daemon.
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://titto.blog.hu/api/trackback/id/tr541665221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása